mandag den 9. januar 2012

Ulykkelig forelsket ...

For hver dag der går bliver vores skænderier større og større .. 
kan næsten ikke klare smerten længere. smerten du giver mig.
forelskelse er en dejlig ting. når det er gengældt.
jeg gav dig alt hvad jeg havde. min kærlighed.
jeg kunne sommetider godt være en bitch overfor dig....
du sagde du elskede mig, jeg stolede virkelig på dig.
jeg stoler ikke på drenge mere. det gjorde jeg heller
ikke da jeg mødte dig, for det var der andre skyld i.
men du havde bare noget i dig. jeg var forelsket.
lykkelig. du gjorde mig lykkelig. du kunne få en nedtur
til en optur. du kunne vende min verden på et sekund...
ja, forfanden vi havde nedture. men vi fik altid snakket om
det? du kunne gøre mig så gal, det samme jeg kunne med dig..
så der bare de tider, hvor jeg var lykkelig med dig.
du skal vide ligemget hvor du er. hvad der sker med os.
hvem din nye pige er. så elsker jeg dig.