onsdag den 11. januar 2012

En rigtig veninde..

En rigtig veninde.. Ægte veninde.. Sand veninde.. er en som dig Celine! Hele verden burde vide hvilket fantastisk menneske du er. Du er så ærlig! Seriøst, jeg er så glad for du fortæller mig sådan nogle ting, som en anden veninde, ikke ville gøre! Og jeg ved godt, de ting du siger til mig er ikke for at sårer mig. Eller noget ligende. Du er som en bedsteveninde for mig. Du er den rette støtte. En pige som dig, findes der sku ikke mange af! eller, jeg er sten sikker på der slet ikke findes nogle pige som dig!:-) .. Jeg elsker dig, rigtig højt Celine. Det mener jeg virkelig. Jeg er så glad for at kende dig! Og så er du også helt vildt smuk! Og din personlighed, er helt i top! Du er en rigtig dejlig pige, som jeg ikke ville kunne se uden. Så lov mig, du ikke forlader mig! Det ville jeg ikke kunne klarer! Jeg vil altid være her for dig<3